Організація прийому громадян у Запорізькій обласній прокуратурі здійснюється відповідно до вимог ст.22 Закону України «Про звернення громадян», Інструкцією про порядок розгляду звернень і запитів та особистого прийому громадян в органах прокуратури України, затвердженою наказом Генерального прокурора № 363 від 06.08.2020, а також Порядку організації та проведення особистого прийому у прокуратурі Запорізької області (посилання)
ГРАФІК
прийому громадян у відділі організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів Запорізької обласної прокуратури
Працівники відділу проводять прийом протягом робочого дня відповідно до графіка:
понеділок, вівторок, середа, четвер з 09.00 до 13.00 та з 13.45 до 17.45
п’ятниця з 09.00 до 13.00 та з 13.45 до 16.30
ГРАФІК
прийому громадян керівництвом Запорізької обласної прокуратури
Керівник Запорізької обласної прокуратури
перший вівторок кожного місяця
з 10 до 12 години
Перший заступник керівника
обласної прокуратури
перший четвер кожного місяця
з 10 до 12 години
Заступник керівника
обласної прокуратури
Заступник керівника
обласної прокуратури
Черний першу п'ятницю кожного місяця
Петро Анатолієвич з 10 до 12 години
Керівник Запорізької обласної прокуратури приймає громадян у разі наявності відповіді на попереднє звернення, за підписом його заступників, якщо у задоволенні вимог заявника відмовлено.
Якщо вирішення питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції прокуратури, посадова особа, яка веде прийом, надає відповідні роз’яснення.
У разі звернення на особистий прийом громадянин повинен надати документ, що посвідчує його особу та повноваження представника, які мають бути оформлені у встановленому законом порядку.
Графік виїзних прийомів громадян керівника Запорізької обласної прокуратури (посилання)
Графік прийому громадян керівництвом Офіса Генерального прокурора (посилання)
Особистий прийом громадян КЕРІВНИКАМИ ОКРУЖНИХ ПРОКУРАТУР проводиться у відповідній окружній прокуратурі щопонеділка з 09.00 до 12.00
ЗРАЗОК ЗВЕРНЕННЯ
Керівнику Запорізької обласної прокуратури
ПІБ заявника
Адреса для листування
Контактний телефон (за бажанням)
Звернення
Викласти (стисло), із зазначенням дати, місця, прізвищ та обставин, суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Дата Підпис