Телефони та електронні адреси:

 

Телефони "гарячої лінії" 

(061) 233-34-86 (з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. у робочі дні)

(061) 225-10-99 (з 19 год. 00 хв. до 09 год. 00 хв. в робочі дні; у вихідні та святкові дні протягом усієї доби)

 Подати електроне звернення шляхом  заповнення електронної форми

                                      
 Звернення надіслані не за допомогою розміщеної вище Форми або на інші електроні адреси - реєструватись не будуть

 

Інформація
про порядок функціонування телефонів «гарячої лінії»,  
та електронні поштові адреси в органах прокуратури України
       
Законом України “Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції від 02.07.2015 за № 577-VIII  внесено зміни та  доповнення до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».

20 лютого 2018 року набрав чинності наказ Генерального прокурора України від 20.12.2017 № 357 «Про затвердження Інструкції про порядок розгляду звернень і запитів та особистого прийому громадян в органах прокуратури України», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16 січня 2018 року №65/31517.

З метою виконання положень статті 5 Закону України «Про звернення громадян» Інструкцією передбачено право громадян надсилати письмові звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення).
 

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення та надсилання електронної форми, яка розміщується на офіційних веб-сайтах Генеральної прокуратури України та регіональних прокуратур. Електронне звернення без електронного підпису надсилається у вигляді скан- або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
 

Звернення громадян, оформлені без дотримання вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», повертаються заявнику із відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня їх надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не підписане електронне звернення, а також звернення
, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
 

 

Електронні поштові адреси та телефони "гарячої лінії"

місцевих прокуратур

 

 Назва органу прокуратури

 Електронна адреса

 Телефон "гарячої лінії"

Бердянська місцева прокуратура

bmp@zap.gp.gov.ua

(06153) 4-71-09

Енергодарська місцева прокуратура

emp@zap.gp.gov.ua

(06139) 3-22-84

Запорізька місцева прокуратура №1

 zmp1@zap.gp.gov.ua

(061) 764-32-23

Запорізька місцева прокуратура №2

 zmp2@zap.gp.gov.ua

(061) 239-90-80

Запорізька місцева прокуратура №3

 zmp3@zap.gp.gov.ua

(061) 236-82-22

Мелітопольська місцева прокуратура

mmp@zap.gp.gov.ua

(06192) 6-10-95

Токмацька місцева прокуратура

 tmp@zap.gp.gov.ua

(06178) 2-23-07