Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 
19.12.2019

Голова однієї з сільських рад Приазовського району Запорізької області тривалий час «забував» повідомити НАЗК про наявність реального конфлікту інтересів на робочому місті

Прокуратурою Запорізької області як спеціально уповноваженим суб’єктом у сфері протидії корупції відповідно до статті 1 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) здійснюється систематичний аналіз стану законності у сфері запобігання корупції з метою попередження корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень у публічній і приватній сферах суспільних відносин на території Запорізької області.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень. Тоді як приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами.
Так, було встановлено, що протягом тривалого часу  голова однієї з сільських рад Приазовського району Запорізької області підписував розпорядження про нарахування премії своїй близькій родичці, яка працювала в його підпорядкуванні.
Таким чином, означений сільській голова не вжив заходів щодо недопущення виникнення реального конфлікту інтересів, порушив вимоги ст. 28 Закону, а саме, не повідомив ані Національне агентство з питань запобігання корупції, ані відповідну сільську раду або спеціально створену постійну комісію сільської ради ні до прийняття рішень, ні після, про преміювання своєї близької родички, про наявність реального конфлікту інтересів, хоча міг і повинен був це зробити невідкладно, а також вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів під час підписання та прийняття розпоряджень про преміювання.
Приазовським районним судом з постановленням рішення про винуватість та накладенням адміністративного стягнення було розглянуто низку протоколів про вчинення адміністративних правопорушень, пов’язаних з корупцією, відносно вказаного сільського голови, оскільки у його діях вбачається склад адміністративних правопорушень, передбачених частинами 1 та 2 статті 172-7 КУпАП.
Не погоджуючись з рішенням суду першої інстанції, захисником правопорушника  було подано апеляційну скаргу.
Завдяки законній принциповій позиції прокурора відділу організації діяльності в сфері запобігання та протидії корупції представництва інтересів держави в суді прокуратури області, враховуючи висновок прокурора в порядку ст. 250 КУпАП, Апеляційним судом Запорізької області апеляційну скаргу правопорушника залишено без задоволення, рішення суду першої інстанції – без змін.

Автор: Пресслужба прокуратури Запорізької області
кількість переглядів: 1311